Glecom Kundsupport

HĂ€r finner du information om hur du kommer i kontakt med Glecoms supportavdelning.

E-post

Öppettider
Dygnet runt

Du kan alltid skicka e-post till oss om du behöver hjÀlp med vÄra produkter eller tjÀnster.

privat@glecom.se

Chatt

Öppettider
MÄndag - fredag 08:00 - 16:00
(StÀngt pÄ allmÀnna helgdagar, klÀmdagar samt dag före röd dag)

Du kan skriva direkt med oss genom att anvÀnda vÄran chatt. För att starta chatten, klicka pÄ ikonen lÀngst ned till höger pÄ sidan.

Vanliga frÄgor

Glecom levererar ingen TV-tjÀnst, utan rekommenderar lÀgenhetsinnehavare att anvÀnda en mediaspelare, som till exempel Apple TV eller Google TV och bestÀlla TV-tjÀnster direkt frÄn TV-leverantörerna.

För boende som har tillgÄng till appen YourBlock sÄ Àndras lösenordet för ditt Wi-Fi i appen under "Bredband" i menyn. Om din enhet har en QR-kod kan du scanna denna för att ansluta till Wi-Fi-nÀtverket eller fÄ mer information om hur du ansluter.

Wi-Fi-samtalsfunktionen gör det möjligt att ringa eller ta emot telefonsamtal via en Wi-Fi-anslutning i ett omrÄde med lite eller ingen mobiltÀckning alls. Du kan ringa samtal med Wi-Fi-samtalsfunktionen frÄn mobiloperatörer som stödjer funktionen.

Anvisningar för hur man aktiverar Wi-Fi-samtal pÄ olika mobiltelefoner:
Apple iPhone
Samsung Galaxy

Besök Glecoms hemsida